شستشوی موکت در منزل و قالیشویی

شستشوی موکت در منزل و قالیشویی


شستشوی موکت در منزل و قالیشویی تهران، شما می‌توانید موکت خود را با استفاده از خدمات کارخانه قالیشویی هاجر در محل تمیز کرده و از هرگونه آلودگی آن را با استفاده از انواع ماشین‌آلات تخصصی و صنعتی ما تمیز کنید. همینطور جنس هر موکت متفاوت است و دارای الیاف، مواد و ضخامت متفاوتی است. هر کدام از این فاکتورها در انتخاب ماده شوینده تاثیر گذار هستند و باید با مواد شوینده‌ای شسته شود تا به آن آسیب وارد نشود.

متخصصان ما به این موضوع نیز آگاهی کامل دارند تا هیچ آسیبی به موکت وارد نشود. برخی موکت‌ها به کف خانه چسبانده می‌شود تا از حرکت آن جلوگیری شود، در این صورت نیاز به شستشوی موکت در منزل پیش می‌آید. قالیشویی هاجر فرایند شستشوی این موکت‌ها را با کمک ابزار پیشرفته انجام میدهد تا موکت تمیز و درخشنده شود و البته نیاز به جابجایی موکت نیز نباشد. جهت دریافت خدمات موکت در منزل یا قالیشویی با شماره های ۲۲۳۵۹۰۱۰ |۲۳۵۹۰۲۰ | ۴۴۳۸۳۸۲۷ و یا شماره موبایل ۰۹۱۰۶۸۴۰۹۱۹ در تماس باشید و خدمات خود را ثبت نمایید.

شستشوی موکت در منزل با دستگاه

برای شستشوی موکت در منزل دستگاه های کوچکتری وجود دارد که قابل جا به جایی هستند، و موکت های شما را در محل شما شستشو می دهد و با دستگاه مکننده تمامی آلودگی و آب موکت را میکشد و شما میتوانید بعد چند ساعت از موکت های خود استفاده کنید، از این دستگاه برای شستشوی موکت ادارات و سالن همایش استفاده میشود دریافت چنین خدماتی توسط قالیشویی هاجر ارائه می شود با ما در تماس باشید.

مراحل شستشوی موکت در منزل

ابتدا موکت را با یک ماده شوینده مخصوص آغشته می‌کنیم، سپس با استفاده از دستگاه وکیوم قدرتمند، کف موکت همراه با آلودگی‌ها از بین می‌روند. این ۲۲روش خشکشویی موکت در منزل دارای مزایای زیادی است و برای طولانی‌تر کردن عمر مفید موکت تاثیرگذار است. البته دستگاه‌ها نیز برای شستشوی انواع موکت نیز متفاوت هستند و این موضوع توسط متخصصان تشخیص داده میشود که کدام دستگاه برای نظافت آن موکت نیاز است.

شستشوی موکت در منزل با دستگاه
شستشوی موکت در منزل با دستگاه

آیا شستن موکت در محل مناسب است؟

یکی از بزرگترین چالش‌هایی که افراد در هنگام استفاده از خدمات شستشوی موکت در محل با آن مواجه می‌شوند، پیدا کردن بهترین قالیشویی در تهران که متخصص در این زمینه است که خدمات موکت‌شویی در منزل را با استفاده از تجهیزات مدرن ارائه دهند. مسلماً خدمات این چنینی مانند موکت‌شویی با دستگاه در محل توسط قالیشویی‌ هاجر انجام میشود. چرا که هم از نیروی با تجربه استفاده میکند و تجهیزات هم از سیستم کاملا مکانیزه برای شستشو بهره می برد.

مهمترین مزایای خدمات موکت‌شویی در منزل

  1. شستن موکت در زمان کمتر
  2. عدم چروک شدن یا به عبارتی شکسته شدن موکت
  3. شستشوی کامل و حذف تمامی آلودگی‌ها
  4. عدم نیاز به جابجایی یا کندن موکت
  5. قیمت شستشوی موکت در محل نسبت به سایر روش‌ها مناسب‌تر است.

انواع روش‌های شستشوی موکت در خانه

روش های مختلفی برای شستشوی موکت در منزل و قالیشویی در تهران وجود دارد که در این بخش سعی کرده ایم به بررسی برخی از این روش ها بپردازیم با ما همراه باشید.

  1. خشکشویی موکت در منزل

خشکشویی موکت در محل یک روش مدرن و نوین برای شستشوی موکت است. در این روش، از تجهیزات مدرن و دستگاه موکت‌شویی استفاده می‌شود و با مواد شوینده خاص، نظافت موکت انجام می‌شود. تجهیزاتی مانند دستگاه پولیشر، دستگاه مکنده صنعتی و اسپری مکش مسئولیت شستشو و خشک کردن موکت را بر عهده دارند. این روش به دلیل سرعت بالا، در حدود یک ساعت برای شستشو و خشک شدن ۴۰ تا ۵۰ متر موکت کافی است.

خشکشویی موکت در منزل
خشکشویی موکت در منزل

۲: شستشوی موکت در منزل با روش‌های سنتی

این روش، که به‌ دلیل آسانی انجام و مواد ساده قابل دسترسی است، نیازمند آب، شامپو فرش، اسفنج و نیروی بدنی است. ابتدا سطح موکت به‌دقت جاروبرقی شده و کلیه آلودگی‌ها و غبار از روی موکت برداشته می‌شود. سپس برای شستشو، می‌توانید مواد شوینده‌ای بسازید که میتوانید از مواد طبیعی مانند نمک و سرکه یا جوش شیرین و سرکه استفاده کنید.

این محلول‌ها قدرت بالایی در برابر از بین بردن لکه‌های موکت دارند، اما تنها برای لکه‌های کوچک و سطحی موثر هستند و در مواجهه با لکه‌های بزرگ و عمیق، نیاز به لکه‌برهای شیمیایی و پرقدرت دارید. برخی موکت‌ها در راه پله ‌‌ها  قرار دارند که شستشوی آنها بسیار دشوار است. تیم قالیشویی هاجر توانایی تمیز کردن این موکت ‌‌ها  را نیز دارد و تمام مراحل به صورت کاملا مکانیزه انجام می‌شود تا هم سرعت عمل بالایی داشته باشیم و به دیوارها آسیب وارد نشود.

دستگاه‌های مورد استفاده برای شستشوی موکت در منزل

موکت شویی ماشینی یکی از روش‌های مورد تقاضا برای منازلی است که از موکت به عنوان کفپوش استفاده می‌کنند. زیرا تار و پود موکت‌ها محیطی مناسب برای جمع‌آوری آلودگی و رشد قارچ و کپک هستند. به همین دلیل، شستشوی موکت در خانه جزء مهم خدمات مورد نیاز ساکنین می‌شود. اما این شستشو باید با رعایت اصول صورت گیرد تا علاوه بر انجام درست فرآیند شستشو، سایر وسایل منزل نیز آسیبی نبینند.

یکی از نکات حائز اهمیت در شستشوی موکت توسط قالیشویی هاجر این است که در زمان شستن موکت آب و مواد شوینده‌ای که استفاده میکند باعث آسیب رسیدن به اجناس منزل نمی شود. علاوه بر این، موکت باید به‌گونه‌ای شسته شود که پس از فرآیند شستشو، رطوبت باقی نماند، چرا که موکت خیس ماندن ممکن است به مرور زمان زرد شود و بوی نامطبوعی پیدا کند. همچنین، لازم است که در فرآیند شستشو، تمامی لکه‌ها به‌خوبی پاک شوند و تمام پرزها و موهای چسبیده به موکت کاملاً از بین بروند.

شستشوی موکت در منزل شامل چه خدماتی است؟

  1. خشک‌ شویی موکت: موکت‌ها را به‌طور کاملاً خشک شده تحویل می‌دهد.
  2. شستن موکت‌های نصب و چسبیده: انجام شستشو بر روی موکت‌های نصب شده در فضاهای مختلف.
  3. شستشوی موکت ادارات، شرکت‌ها و سازمان‌ها
  4. شستشوی انواع موکت‌ها: از جمله موکت تایلی، موکت کبریتی، موکت طرح دار و دیگر انواع موکت‌ها.
  5. شستشوی موکت‌های مساجد، حسینیه‌ها و مصلی‌ها: ارائه خدمات شستشو در اماکن مذهبی.
  6. شستشوی موکت‌ها در سالن‌های آمفی تئاتر و سینما: ارائه خدمات شستشو در فضاهای سینما و تئاتر.

قیمت شستشوی موکت بر اساس چه عواملی مشخص می‌شود؟

نرخ و هزینه شستشوی موکت به ویژگی‌های مختلف آن مرتبط است. نوع و متراژ موکت، جنس آن و نوع کثافت پرزها، الگو یا طرح موکت (مانند نمدی، کبریتی، پرزهای بلند یا کوتاه، فرشی یا چمن مصنوعی و غیره) از جمله عواملی هستند که بر قیمت شستشوی موکت تأثیر می‌گذارند. همچنین، نوع مواد شوینده استفاده شده نیز می‌تواند در هزینه نهایی تأثیرگذار باشد. مطمئنا مشتری قبل از ثبت درخواست شستشوی موکت تمایل دارد قیمت حدودی خدمات را بداند.

لذا مشاوران ما به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته آماده پاسخگویی هستند و این امکان را فراهم کرده است تا مشتریان بتوانند با کمک مشاوران متخصص شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات، قیمت را دریافت کنند. کارشناسان ما با مشاهده جزئیات سفارش و مشخصات موکت مشتریان، از جمله متراژ و جنس آن، یک قیمت تخمینی را مشخص می‌کنند که با مشتریان در میان‌گذارند. این روش به مشتریان کمک می‌کند تا قبل از شروع خدمات دقیقاً بدانند چه هزینه‌ای را باید پرداخت کنند.

عواملی مختلفی در تعیین قیمت شستشوی موکت در منزل

۱: قیمت شستشوی موکت بر حسب متر است. نرخ و قیمت شستشوی موکت در محل به ویژگی‌ها و متراژ موکت مختلف بستگی دارد.

۲: مصرف مواد شوینده مورد نیاز برای شستشوی موکت‌های مختلف نیز متفاوت است. مقدار مواد شوینده مورد نیاز برای هر متر مربع موکت‌های نمدی، کبریتی، با پرز بلند یا کوتاه، طرح فرش، چمن مصنوعی، طرح دار و غیره نیز بر قیمت تاثیر می‌گذارد.

۳: رنگ موکت نیز یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت شستشوی موکت در محل است. در صورتی که لکه‌های خاصی بر روی موکت وجود داشته باشد که نیاز به مواد شوینده خاصی دارد، قیمت نهایی تغییر خواهد کرد.

اتحادیه برای شستشوی موکت در محل یک نرخ مصوب تعیین کرده است، اما عوامل خاص می‌توانند این محدوده را تغییر دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید  با شماره ۰۹۱۰۶۸۴۰۹۱۹ تماس بگیرید و قیمت حدودی شستشوی موکت در منزل را جویا شوید.

تاثیر متراژ بر قیمت شستشوی موکت در منزل

مقدار متراژ موکت در منزل تاثیر زیادی بر قیمت شستشوی آن دارد. هر چه متراژ بیشتر باشد، نیاز به زمان بیشتری برای شستشو و قیمت شستشوی موکت نیز افزایش می‌یابد.

نوع آلودگی و لکه:

وجود آلودگی و لکه‌ها نیز یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت شستشوی موکت در منزل می‌باشد. نوع لکه‌ها و میزان آلودگی تعیین‌کننده قیمت شستشوی موکت است، زیرا لکه‌های شدید‌تر نیاز به استفاده از مواد شوینده بیشتر دارند و به‌ منزله زحمت اضافی در پاکسازی محسوب می‌شوند.

نوع موکت:

نوع موکت نیز یکی از عوامل مهم در تغییر هزینه‌های شستشوی موکت محسوب می‌شود. موکت‌های پرز بلند نسبت به موکت‌های کوتاه نیاز به کار دقیق‌تر و زمان‌برتر دارند، بنابراین قیمت شستشوی موکت پرز بلند در خانه بالاتر از دیگر انواع موکت‌ها است.

انواع تجهیزات در شستشو موکت در منزل

استفاده از تجهیزات مدرن نیز تاثیر مهمی بر قیمت شستشوی موکت در منزل دارد. دستگاه‌های پیشرفته با توانایی شستشو و مکش بهتر، عملیات شستشو را سریع‌تر و با دقت بیشتری انجام می‌دهند. به همین دلیل، قیمت شستشوی موکت در محل با استفاده از تجهیزات مدرن بیشتر می‌شود.

شماره تماس قالیشویی هاجر

اگر می‌خواهید موکت‌های خانه‌تان را با استفاده از تجهیزات مدرن تمیز و درخشان کنید، می‌توانید این کار را به متخصصین قالیشویی هاجر بسپارید. ما در کنار اینکه بهترین خدمات را ارائه میدهیم، پاسخگوی سفارشات و همچنین بروز حوادث نیز هستیم. اگر به هر دلیلی به قالی یا موکت شما آسیبی وارد شود، مجموعه هاجر به صورت کامل این حوادث را متقبل میشود و خسارت را پرداخت میکند. همچنین مجموعه هاجر دارای وب‌سایت است که میتوانید سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و متخصصان ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند تا خدمات مربوطه را ارائه دهند.

شماره تماس قالیشویی هاجر
شماره تماس قالیشویی هاجر

شماره تماس: ۰۹۱۰۶۸۴۰۹۱۹| ۲۲۳۵۹۰۱۰ |۲۲۳۵۹۰۲۰ | ۴۴۳۸۳۸۲۷

ما به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی هستیم و البته فرقی هم نمیکند که چه شرایط آب و هوایی وجود داشته باشد. اگر باران یا برف هم ببارد، برای ما فرقی نمیکند و به سرعت برای شستشوی موکت منزل شما متخصصان خود را اعزام میکنیم.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *