قالیشویی در اکباتان

قالیشویی در اکباتان


برای تخریب بافت فرش ابریشم و دیگر فرش‌های خود، آن‌ها را به قالیشویی بفرستید! بسیاری از قالیشویی‌ها به‌ شیوه‌های سنتی فرش‌های ظریف را می‌شویند که بسیار از کیفیت و دوام کار می‌کاهد. شستشو فرش، موکت یا مبلمان نیز حرفه‌ای تخصصی محسوب می‌شود که نیازمند افرادی متخصص در این حوزه است. بسیاری از شوینده‌های موجود دربازار به بافت کار آسیب جدی وارد می‌کند، به‌طوری‌که استفاده از برخی از آن‌ها بر برخی محصولات منع مصرف دارد.

با این‌ اوصاف به قالیشویی نیاز دارید که تمامی این عوامل را بداند و چاره‌ای برای آن بیاندیشد. بهترین قالیشویی تهران در اکباتان قرار گرفته است پس نگران نباشید! شرکت قالیشویی و مبل شویی هاجر که به‌عنوان بهترین قالیشویی در تهران ازنظر مردم معرفی شد، شعبه‌ای در اکباتان دارد. قالیشویی که خدمات مختلفی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد و کیفیت کار خود را تضمین می‌کند. درادامه این‌مقاله همراه ما باشید تا بیش‌تر درباره این قالیشویی بدانید.

بهترین قالیشویی در اکباتان؛ قالیشویی مدرن و با اصالت

قالیشویی هاجر در اکباتان نیز خدمات خود را در سریع‌ترین زمان ممکن ارائه می‌دهد. به‌ همین‌ دلیل، توسط مردم به‌ عنوان بهترین قالیشویی انتخاب شده است. این قالیشویی بیش‌ از یک دهه است که به‌ فعالیت می‌پردازد و خدمات متنوع و متناسب با نیاز‌های مشتری‌های خود را ارائه می‌دهد. این گسترش حوزه فعالیت در دیگر مناطق تهران خود گویای بهترین بودن این قالیشویی است. چراکه درصورت عدم استقبال مردم از آن ادامه فعالیت به‌ هیچ وجه ممکن نبود.

بهترین قالیشویی در اکباتان؛ قالیشویی مدرن و با اصالت
بهترین قالیشویی در اکباتان؛ قالیشویی مدرن و با اصالت

تماس با قالیشویی هاجر در اکباتان

این  قالیشویی مدرنیته شدن را تنها در دستگاه‌های مورد نیاز جهت شستشو دخالت نداده است. به‌ این صورت که یک سایت برای ثبت سفارشات خدمات خود طراحی کرده است. دراین سایت شما می‌توانید سفارش خود مبتنی برتعداد فرش‌ها جهت شستشو را ثبت کنید. اما مدرن شدن نباید به‌ معنای رها کردن مشتری‌های بااصالت باشد و به‌ همین جهت همچنان شیوه سنتی را نیز در خدمت دارد.

این قالیشویی به‌ منظور سهولت انجام کار برای افرادی که قادری به‌ثبت سفارش آنلاین نیستند، شماره‌ای را اعلام کرده‌ است. ازطریق تماس با شماره‌های ۴۴۴۸۵۵۲۹ و ۴۴۸۹۶۲۴۵ می‌توانید در شعبه غرب هاجر سفارش خود را ثبت کنید.

تماس با قالیشویی هاجر در اکباتان
تماس با قالیشویی هاجر در اکباتان

با قالیشویی هاجر پول خود را پس‌انداز کنید!

در قالیشویی هاجر شما تنها هزینه قالیشویی را پرداخت می‌کنید که مطابق با تعرفه قالیشویی مصوب در اتحادیه است. اما قیمت شستشو فرش در قالیشویی هاجر تنها نکته قابل توجه در بحث هزینه‌ها نیست. مراحلی که برای شستشو فرش‌های حساس و ارزشمند شما طی می‌شود، شما را تا مدت‌ها از خرید فرش حفظ می‌کند.

چراکه آن‌چه در این قالیشویی مسئله جدی تلقی می‌شود، بافت فرش و چگونگی رفتار با آن به‌هنگام شستشو است. بنابراین، بافت فرشی که به‌ آن‌ها سپرده‌اید تخریب نمی‌شود و پس‌ از شستشو فرش خود نیاز به خرید فرش نو نخواهید داشت. حتی با ارائه خدمات ترمیم و تعمیر انواع فرش دستباف و ماشینی نیز نیازی به‌تعویض فرش تامدتی نخواهید داشت.

خدمات متنوع را با قالیشویی هاجر در اکباتان تجربه کنید!

قالیشویی هاجر خدمات متنوعی را برای شستشو ارائه می‌کند که خیال شما را از تمام جهات راحت می‌کند. خدمات قالیشویی هاجر در شعبه اکباتان مانند شعب دیگر بوده و از کادری حرفه‌ای برای انجام سفارش شما استفاده می‌کند.

تمامی این خدمات توسط قالی شویی هاجر و شعبه دیگر این قالیشویی واقع در غرب نیز ارائه می‌شود. این قالیشویی خدمات شستشو در محل نیز به‌ درخواست شما ارائه می کند که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

 

عوامل موثر در انتخاب بهترین قالیشویی در اکباتان

بهترین روش تبلیغ برای هر کسب و کاری شیوه‌ی مردمی است. همان شیوه‌ای که قالیشویی هاجر از آن بهره می‌برد. این قالیشویی با مرتفع ساختن انتظارات مشتریان خود توانسته است، از مشتریان خود به‌عنوان راهی برای جذب مشتری استفاده کند. به‌ این‌ صورت که مشتری‌ها آن را به نزدیکان خود معرفی می‌کنند و افراد را به سمت این قالیشویی سوق می‌دهند. اما چه‌ مواردی این مسئله را امکان پذیر کرده است؟

  • سرعت در انجام سفارش
  • رفتار پرسنل
  • کارکنانی مجرب
  • قیمت شستشو
  • متنوع بودن خدمات شستشو
  • امکان سفارش‌گیری آنلاین و تلفنی
  • مجهز بودن به‌ دستگاه‌های مدرن
  • کیفیت عالی به‌ خصوص در شستشو فرش‌های ابریشمی و دستباف
  • ارائه خدمات شستشو انواع فرش، خوشخواب و مبل در منزل

تمامی این عوامل منجر به این افتخار شده است که قالیشویی هاجر به‌عنوان بهترین قالیشویی از نظر مردم شناخته شود. مهم‌ترین فاکتور‌ها از میان این همه صفات، مشتری‌مداری است. چرا که حتی با وجود کیفیت خوب اگر رفتار مناسبی با مشتری نداشته باشید، رضایت او را بدست نخواهید آورد. در نتیجه عدم رضایت مشتری به‌عنوان بهترین شناخته نخواهید شد.

ثبت سفارش سریع قالیشویی در اکباتان

قالیشویی هاجر بسیار وقت شما عزیزان را گران‌بها تلقی می‌کند. به‌همین جهت راهی سریع و آسان برای ثبت سفارش شستشو تدارک دیده است. نحوه سفارش شستشو فرش در قالیشویی هاجر شعبه اکباتان به‌طریق زیر است.

برای ثبت سفارش در هرساعتی از شبانه روز می‌توانید به سایت قالیشویی هاجر به نشانی https://hajarcarpet.com مراجعه کنید. در صفحه اصلی این سایت قسمتی تحت عنوان ثبت سفارش آنلاین تعبیه شده است. پس‌ از ورود به‌ این بخش و وارد کردن اطلاعات خواسته شده می‌توانید سفارش هرتعداد فرش که می‌خواهید را ثبت کنید.

ثبت سفارش سریع قالیشویی در اکباتان 
ثبت سفارش سریع قالیشویی در اکباتان

تنها برای شستشو،به قالیشویی هاجر زنگ نزنید!

درست است که وظیفه اصلی قالیشویی‌ها شستشو فرش، قالی و موکت است. اما در قالیشویی هاجر یک سرویس دیگر هم ارائه می‌شود. خدمتی که یک تیم بسیار مجرب و باتجربه وظیفه انجام آن را برعهده دارند. این خدمت انجام تعمیر و رفوگری فرش است که نیاز به شستن ندارند و نیاز آن فرش مسئله‌ای دیگر است. برای ثبت سفارش قالیشویی هاجر نیاز نیست که حتما شستشو را انتخاب کنید و می‌توانید از خدمات تعمیر فرش آن نیز بهره ببرید.

قالیشویی هاجر همراه همیشگی شما در اکباتان!

قالیشویی هاجر شعبه‌ای در اکباتان دارد که سرعت سرویس دهی به‌ مشتریان خود که ساکن این منطقه هستند را افزایش دهد. قالیشویی در اکباتان مانند دیگر شعب قالیشویی هاجر درجلب رضایت مشتری‌های خود موفق عمل کرده است. به‌ طوری‌ که نه‌ تنها مشتریان ثابت خود را نگه داشته، بلکه مشتریان جدیدی نیز جذب کرده است.

قالیشویی در فصولی از سال بسیار پررونق می‌شود و این خود عاملی است که به مشغول بودن خط‌ های قالیشویی می‌ انجامد. از این‌ رو، قالیشویی هاجر یک راه دیگر برای سفارش‌گیری تدارک دیده و آن ثبت سفارش آنلاین در سایت خود است. روشی که بسیار مورد استقبال و توجه مشتریان این قالیشویی قرار گرفته و دیگر نیازی به انتظار برای ثبت سفارش نیست.

قالیشویی هاجر همراه همیشگی شما در اکباتان!
قالیشویی هاجر همراه همیشگی شما در اکباتان!

سوالات متداول

  1. آیا در قالیشویی هاجر شعبه غرب نیز شستشو در منزل را دارید؟

بله این سرویس شستشو درمنزل در تمامی شعبه‌ های قالیشویی هاجر و همین‌طور شعبه واقع در غرب انجام می‌شود.

  1. شستشو فرش دستبافت ابریشم چگونه انجام می‌شود؟

تمامی مراحل شستشو فرش ابریشم از غبارگیری تا شستشو و خشک کردن با استفاده از دستگاه‌های تخصصی انجام می‌شود.

  1. قیمت شستشو فرش در قالیشویی هاجر بر چه اساسی محاسبه می‌شود؟

تمامی قیمت‌ها، قیمت‌هایی است که توسط اتحادیه قالیشویی مصوب و اعلام می‌شود و ما در تعیین قیمت نقشی نداریم.

امتیاز شما به این مقاله

۱ دیدگاه

  • سلام خسته نباشید
    ببخشید من ۳ تا قالی دارم فقط برای اخر بهمن میخوام بشورم، کی باید باهاتون هماهنگ کنم فرش ها رو ببرید، همون روز زنگ بزنم میاید یا باید قبلش خبر بدم بهتون؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *