قالیشویی در تهران

قالیشویی در تهران


قالیشویی در تهران از جمله خدمات بسیار پرطرفدار محسوب می‌ شود که اکثر افراد در مناطق مختلف تهران خواستار این خدمات هستند. در گذشته شستشوی فرش ها با روش های سنتی و در حیاط منزل انجام می شد. اما امروزه با وجود آپارتمان‌ نشینی های گسترده و پیشرفت تکنولوژی و با وجود دستگاه های پیشرفته در حوزه ی شستشوی فرش، تقریبا کمتر کسی پیدا می‌ شود که به شستشوی فرش در خانه بپردازد و اکثر افراد به دنبال خدمات شستشوی قالی در تهران یا سایر شهر ها و استان های کشور هستند.

برای اینکه بتوانید یک قالیشویی معتبر با خدمات مناسب در این زمینه پیدا کنید، باید نهایت دقت را به خرج دهید، تا در نهایت بهترین قالیشویی در تهران را پیدا کنید و فرش های خود را به آن بسپارید. به خصوص اگر فرش های شما دستباف و حساس هستند، حتماً باید در رعایت این نکته کوشا باشید و یک قالیشویی معتبر و با خدمات بسیار با کیفیت را انتخاب کنید.

ما در کنار شما هستیم تا این امکان را فراهم کنیم که با خدمات قالیشویی هاجر فرش های خود را با خیال راحت به ما بسپارید و بدون کوچکترین آسیبی، قالی های خود را کاملا تمیز مانند روز اول تحویل بگیرید. جهت ارتباط و دریافت مشاوره با شماره ۰۹۱۰۶۸۴۰۹۱۹ تماس گرفته، ما به صورت ۲۴ ساعته و حتی روزهای تعطیل آماده پاسخگویی به شما هستیم.

هزینه قالیشویی در تهران

هزینه قالیشویی در تهران با توجه به نوع شرکت خدماتی که انتخاب می کنید، متغیر خواهد بود‌. چیزی که باید به آن دقت داشته باشید، این است که یک قالیشویی معتبر با خدمات با کیفیت و در عین حال با هزینه مناسب پیدا کنید. اما به طور کلی اگر بخواهیم عوامل تاثیر گذار روی قیمت قالیشویی در تهران را بیان کنیم، می توانیم به موارد مختلفی مانند: ابعاد قالی، میزان لک و کثیفی روی سطح قالی، دستباف یا ماشینی بودن قالی و… اشاره داشته باشیم.

باید بدانید که هزینه نهایی با در نظر گرفتن تمام این عوامل تعیین می شود. پس هنگامی که شما سفارشتان را ثبت می کنید کارشناسان ما در محل شما حضور پیدا می کنند و بعد از کارشناسی فرش های شما قیمت نهایی را به شما ابلاغ می کنند در صورت رضایت شما فرش ها جهت شستشو  به کارخانه انتقال پیدا می کنند.

فرش شویی در تهران

از آنجایی که امروزه خدمات قالیشویی در تهران گسترش پیدا کرده اند و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده‌ اند، شرکت های متعددی تاسیس شدند که تحت عنوان قالیشویی یا فرش شویی فعالیت می‌ کنند و به شستشوی فرش ها و قالی های افراد در مناطق مختلف تهران می پردازند. بهتر است که شما در ابتدا نزدیکترین قالیشویی به منزل خود را پیدا کنید و سپس در رابطه با کیفیت خدماتی که ارائه می دهد، تحقیقات لازم را انجام دهید تا در نهایت از هر نظر، مناسب ترین انتخاب ممکن را رقم بزنید.

تهران پایتخت ایران است و طبیعی است که نسبت به سایر مناطق کشور، جمعیت بسیار بیشتری داشته باشد. همین افزایش جمعیت باعث شده است تا نیاز افراد در این استان به خدمات مختلف افزایش پیدا کند و خدمات قالیشویی هم از جمله خدمات پرکاربردی هستند که این روزها ممکن است جزو نیاز افراد مختلف به شمار می آیند.

نه تنها قالی ها و فرش های مربوط به منزل شخصی، بلکه فرش هایی که در مکان های عمومی مانند نمازخانه ها، مساجد، نمایشگاه ها و… پهن می شوند هم نیاز به شستشو به وسیله ی خدمات قالیشویی را دارند و در نتیجه تمام این موارد دست به دست هم داده اند تا قالیشویی در تهران جزو لیست خدمات پرطرفدار به شمار بیاید. قالیشویی هاجر آمادگی لازم جهت اخذ قرارداد با تمامی ارگان های دولتی و اماکن عمومی را داراست، جهت ارتباط و مشاوره با شماره ۰۹۱۰۶۸۴۰۹۱۹  در تماس باشید.

فرش شویی در تهران
فرش شویی در تهران

ویژگی ها و خدماتی که یک قالیشویی خوب  در تهران ارائه می کند

برای این که بتوانید مناسب ترین قالیشویی در تهران را پیدا کنید، باید با ویژگی ها و خدماتی که یک قالیشویی خوب ارائه می‌ دهد آشنا شوید. تا در نهایت، انتخاب خوبی در این زمینه داشته باشید. به همین منظور ما قصد داریم که ویژگی‌ های بهترین قالیشویی تهران را برای شما بازگو کنیم. تا با در نظر داشتن این ویژگی ها بتوانید یک قالیشویی معتبر و عالی را جهت شستشوی فرش های خود انتخاب کنید‌.

چیزی که بیشتر از همه چیز اهمیت دارد، قیمتی است که قالیشویی مورد نظر برای خدمات خود در نظر می‌ گیرد‌‌. طبیعتاً قالیشویی هایی که قیمت مقرون به صرفه و مناسب در نظر گرفته‌ اند، در لیست بهترین ها قرار می گیرند و طرفداران بیشتری را به خود اختصاص می دهند.

علاوه بر این سطح کیفیت کار، نوع دستگاه هایی که در قالیشویی مورد استفاده قرار می‌ گیرند، میزان تمیز کنندگی قالیشویی مورد نظر و سرعت عمل آن قالیشویی هم جزو مواردی هستند که همگی باعث می شوند تا یک قالیشویی در رده ی مناسب ترین قالیشویی ها قرار بگیرد. در واقع وقتی که یک قالیشویی در کوتاه ترین زمان ممکن، با قیمت مناسب و با کیفیت بالا یک فرش را شستشو داده و به شما تحویل دهد، خواه ناخواه در ذهن شما به عنوان یک قالیشویی خوب ثبت می شود و شما شستشوی فرش در تهران را برای همیشه به این قالیشویی معتبر و مناسب خواهید سپرد.

خدمات قالیشویی هاجر در تهران

قالیشویی در تهران توسط فرش شویی های مختلفی انجام می شود که یکی از این قالیشویی های معتبر قالیشویی هاجر می باشد. اگر شما فرش خود را به این قالیشویی بسپارید می توانید از خدمات و مزایای بیشمار این قالیشویی نهایت استفاده را داشته باشید. جهت ارتباط با مجموعه بزرگ قالیشویی هاجر یا با شماره های داخل سایت تماس گرفته و یا به صورت سفارش آنلاین با ما ارتباط بگیرید، خدمات ما در تهران عبارتند از:

  • استفاده از دستگاه های جدید و پیشرفته
  • اهمیت دادن به نظر مشتری
  • برخورد حرفه‌ ای و خوب پرسنل هنگام دریافت فرش ها و یا تحویل دادن فرش پس از شستشو
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  • کیفیت کار بالا
  • تحویل سریع و به موقع
  • ارائه ی فاکتور به مشتری
  • بهره گیری از مجوز اتحادیه
خدمات قالیشویی هاجر در تهران
خدمات قالیشویی هاجر در تهران

شستشوی فرش در خانه تهران

از جمله خدمات پرطرفدار در زمینه ی قالیشویی در تهران، خدمات مربوط به شستشوی فرش در خانه تهران یا قالیشویی در خانه می باشد، بسیاری از افراد ترجیح می‌ دهند که فرش های خود را همچنان در منزل به وسیله ی دستگاه های پیشرفته قالیشویی و با کمک خدمات شرکت قالیشویی شستشو دهند.

روش شستشوی فرش در خانه به این شکل است که شما با شرکت خدماتی مورد نظر تماس می گیرید و در صورتی که قالیشویی مورد نظر شما خدمات شستشوی فرش در منزل را ارائه بدهد، می‌ توانید درخواست کنید که نیروهای خود را به منزل شما اعزام کند‌. تا این افراد با دستگاه های پیشرفته و تجربه و مهارت بالای خود در منزل، فرش شما را در کوتاه‌ ترین زمان ممکن شستشو دهند.

بدین ترتیب شما می توانید از خدمات قالیشویی در محل تهران استفاده ی بسیار خوبی داشته باشید و با خیال آسوده بدون نگرانی فرش های خود را در منزل شستشو دهید. شستشوی فرش در خانه تهران با استفاده از دستگاه های پیشرفته و بسیار قدرتمند انجام می‌ شوند‌، این دستگاه‌ ها می‌ توانند تمام فرش یا قسمت خاصی از فرش که کثیف شده است را به خوبی شستشو دهند. قالیشویی هاجر به این دستگاه ها تجهیز شده است و فرش های شما را در منزل با استفاده از این تجهیزات پیشرفته شستشو می دهد.

شستشوی فرش در خانه تهران
شستشوی فرش در خانه تهران

قالیشویی در شرق تهران

همانطور که اشاره کردیم، تهران به عنوان پایتخت ایران دارای مناطق مختلف می باشد و به علت گستردگی مساحتی که دارد شرکت های خدماتی زیادی را در نواحی مختلف پوشش داده است. یکی از قسمت های پر جمعیت تهران، شرق تهران می باشد و به همین منظور ساکنین شرق تهران به دنبال بهترین قالیشویی در شرق تهران هستند‌.

نواحی پرجمعیت که در شرق تهران ساکن اند شامل: نارمک، تهرانپارس، هنگام، حکیمیه، دلاوران، هروی، دماوند، هفت حوض، قاسم آباد، عشرت‌ آباد، وحیدیه، سرخه حصار و…. هستند. که هر کدام از این مناطق جمعیت نسبتاً بالایی را به خود اختصاص داده اند و طبیعتاً این جمعیت بالا، نیازمند خدمات مختلف نیز هستند.

پس اگر به دنبال یک قالیشویی در نارمک یا قالیشویی در تهرانپارس و سایر محله های شرق تهران هستید، کافی است که به وبسایت قالیشویی هاجر مراجعه کنید. زیرا این شرکت قالیشویی تمام نقاط مختلف تهران را پوشش می‌ دهد که این نقاط قابل پوشش، شامل محله های شرق تهران نیز می‌ شوند.

قالیشویی در شمال تهران

در امر بررسی قالیشویی در تهران باید مناطق مختلف تهران را یک به یک مرور کنیم. تا ساکنین هر کدام از این مناطق بتوانند مناسب ترین قالیشویی را انتخاب کنند. شمال تهران هم جزو مناطق نسبتاً پرجمعیت به حساب می آید. این منطقه نسبت به سایر مناطق تهران خوش آب و هوا تر و زیباتر است. به همین منظور افرادی که ساکن این منطقه هستند هم از طبقات نسبتاً بالای جامعه به حساب می آیند و طبیعتاً به دنبال یک قالیشویی بسیار باکیفیت هستند که فرش های قیمتی خود را به آن قالیشویی بسپارند.

محله هایی که در شمال تهران واقع شده اند و به دنبال بزرگترین قالیشویی تهران و بهترین قالیشویی تهران هستند، عبارتند از: ازگل، زعفرانیه، نیاوران، سوهانک، فرمانیه، باغ فردوس، قیطریه، تجریش، چیذر، ولنجک، دارآباد، شهرک محلاتی، درکه و….

اگر ساکن شمال تهران هستید و به دنبال قالیشویی در نیاوران یا قالیشویی در ولنجک می باشید و هنوز نتوانستید که یک قالیشویی معتبر که این مناطق را پوشش دهد پیدا کنید، باید بگوییم که قالیشویی هاجر به عنوان بزرگ‌ترین قالیشویی تهران با تجهیزات پیشرفته و خدمات با کیفیت، این مناطق شمال تهران را پوشش می دهد.

قالیشویی در غرب تهران

قالیشویی در غرب تهران محله های متفاوت مانند: پونک، شهرک آزادی، ستارخان، آریاشهر، شهرزیبا، گیشا، چیتگر، شهرک اکباتان، دهکده المپیک، سعادت آباد، شهرک غرب، فرحزاد، مهرآباد و… را پوشش می‌ دهد.

در این منطقه به علت تعداد بالای محله هایی که وجود دارد، قالیشویی های زیادی هم وجود دارند. اما قالیشویی هاجر از جمله قالیشویی هایی است که نه تنها در شمال و شرق تهران فعالیت می‌ کند، بلکه محله های غرب تهران را هم به بهترین شکل ممکن پشتیبانی کرده و ساکنین هر کدام از محله های غرب، می توانند فرش های خود را به قالیشویی هاجر بسپارند‌.

قالیشویی در جنوب تهران

جنوب تهران جزو پرجمعیت ترین قسمت های پایتخت به حساب می‌ آید و دارای محله های بسیار متعدد و زیاد هم می باشد. که این محله ها عبارتند از: مشیریه، افسریه، خانی آباد، نازی آباد، نعمت آباد، یاخچی آباد، امیر بهادر، آذری، اتابک، خزانه فلاح، مولوی، خزانه بخارایی، دروازه غار، سیروس، جوادیه، یافت آباد، منیریه، امیریه، شوش، بازار تهران، شهر ری، دولت آباد، شهرک رسالت، کیانشهر و…

اگر دوست دارید که یک قالیشویی خوب در جنوب تهران پیدا کنید که فرش های شما را با قیمت بسیار منصفانه و کیفیت بالا شستشو دهد، بدون تردید قالیشویی هاجر می‌ تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما به شمار بیاید. در مجموع، می توانیم بگوییم که قالیشویی در تهران و حومه از جمله خدمات بسیار با ارزشی است که قالیشویی هاجر ارائه می‌ دهد. کافی است که شما با شماره تماس این قالیشویی ارتباط برقرار کنید. تا فرش خود را در هر منطقه از تهران که هستید، با یک قالیشویی خوب، شستشو دهید.

شستشو فرش دستباف در قالیشویی تهران

فرش های دستباف از جمله فرش های پرطرفدار هستند که ارزش و قیمت نسبتاً بالایی را دارا می باشند و به علت این که کار دست محسوب می شوند، دارای ارزش مادی و معنوی نسبتاً بالایی هستند. این فرش ها بافت بسیار نرم و لطیف تر نسبت به فرش های ماشینی دارند و ظاهر آن ها نیز بسیار ظریف تر و زیباتر می باشد. تعداد افرادی که از فرش دستبافت در منزل خود استفاده می کنند شاید اندک باشد. اما این افراد همواره دوست دارند که فرش خود را بدون هیچ آسیب و یا مشکلی شستشو دهند.

منظور از آسیب یا مشکل، این است که هنگام شستشوی فرش دستباف هیچ آسیبی به بافت ظریف فرش وارد نشود. از آنجایی که فرش های دستباف ظرافت بالایی را دارا می باشند، در صورتی که با دستگاه های مخصوص شستشو نشوند و نکات لازم برای شستشوی آن ها در نظر گرفته نشود، قطعا آسیب میببینند و هیچ وقت مانند روز اول نخواهند شد.

شما برای شستشوی فرش دستباف منزل خود باید همواره به دنبال یک قالیشویی در تهران باشید که از تجهیزات مناسب برای شستشوی فرش دستباف استفاده می کند. تا با آسودگی خاطر فرش خود را ‌به آن فرش شویی بسپارید. قالیشویی هاجر در تهران این اطمینان را به شما می دهد که همواره از تجهیزات پیشرفته و مناسب جهت شستشوی فرش های دستباف و ماشینی استفاده می کند. تا بعد از اتمام شستشو، هیچ آسیبی به بافت ظریف فرش وارد نشود.

شستشو فرش دستباف در قالیشویی تهران
شستشو فرش دستباف در قالیشویی تهران

شماره تماس بهترین قالیشویی تهران

بهترین قالیشویی تهران با ارائه خدمات گسترده و شستشوی فرش در خانه در خدمت شما می باشد. قالیشویی هاجر دارای شعب فعال در سراسر تهران است و تمام محله های تهران و حتی قالیشویی در کرج را هم پوشش می دهد. شماره تماس این قالیشویی ۰۲۱۴۴۳۸۳۸۲۷ می باشد و شما با برقراری ارتباط با این شماره تماس می توانید درخواست شستشوی فرش در کارخانه یا در منزل را طبق نیاز خود داشته باشید.

سخن آخر

خدمات قالیشویی در تهران امروزه با تحول زیادی روبرو شده است و با ظهور قالیشویی های جدید و پیشرفته این امکان به وجود آمده است تا همه ی افراد بتوانند فرش های خود را بدون محدودیت به قالیشویی های معتبر و پیشرفته بسپارند. در همین راستا قالیشویی هاجر در خدمت تمام تهرانی های گرامی در مناطق مختلف می باشد تا انواع فرش های دستباف و ماشینی را در سطح کیفی بالا شستشو دهد. کافی است که با شماره تماس قالیشویی ارتباط بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.. تا نیروهای خدماتی در کوتاه‌ ترین زمان به منزل شما اعزام شوند و فرش های شما را جهت شستشو تحویل بگیرند.

۴/۵ - (۴ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *