مبل شویی در منزل تهران با دستگاه

مبل شویی در منزل تهران با دستگاه


مبل شویی در منزل تهران با دستگاه یکی از جدیدترین خدمات شرکت های قالیشویی و مبل شویی به حساب می‌ آید و بسیار مورد توجه واقع شده است. بسیاری از افراد ترجیح می‌ دهند که برای نظافت مبل های خود از دستگاه های مخصوص شستشو استفاده کنند تا فرایند شستشوی مبل سریع تر و بهتر پیش برود و هم هیچ آسیبی به بافت مبل وارد نشود.

در همین راستا شرکت های خدماتی در کنار خدمات قالیشویی، خدمات مبل شویی را هم ارائه می دهند. البته این خدمات فقط مختص برخی از قالیشویی های پیشرفته هستند. برای مثال کارخانه قالیشویی هاجر یکی از بهترین کارخانه های قالیشویی در استان تهران به حساب می‌ آید که هم خدمات شستشوی فرش و هم خدمات شستشوی مبل را در تمام محله های تهران و کرج انجام می‌ دهد. تا ساکنین تهران در هر نقطه از پایتخت که هستند بتوانند با برقراری ارتباط با شماره تماس ۰۹۱۰۶۸۴۰۹۱۹ سفارش خود را جهت شستشوی مبل در خانه ثبت کنند.

یا می توانید به سایت کارخانه قالیشویی هاجر مراجعه کنید و سفارش خود را به شکل آنلاین به ثبت برسانید.

مبل شویی در منزل تهران با دستگاه چگونه است؟

فرایند مبل شویی در منزل تهران با دستگاه توسط دستگاه‌ های پیشرفته و بسیار مدرن انجام می‌ شود و آن دسته از شرکت های قالیشویی که از این دستگاه ها بهره می‌ برند، می‌ توانند این خدمات را به نحو احسن انجام دهند.

برای مثال، کارخانه قالیشویی و مبل شویی هاجر با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته و به روز می تواند انواع مبل ها را با هر جنس، متریال و شکل به نحو احسن شستشو دهد و دیگر نیازی نیست که شما زحمت زیادی از بابت حمل مبل های خود به کارخانه مبل شویی بکشید و نیروهای شستشو و خدماتی به منزل شما مراجعه می‌ کنند و در مقابل چشمان شما مبل های شما را با بهترین دستگاه های شستشو می دهند.

این کار باعث می‌ شود که هم در کوتاه ترین زمان ممکن مبل های شما تمیز شوند و هم پس از شستشو، مبل ها کاملا خشک شده و مانند روز اول نو، تمیز و بدون لک خواهند شد. فرقی نمی کند لکه ای که روی مبل شما وجود دارد، جدید است یا قدیمی، عمیق است یا سطحی، در هر شرایطی دستگاه های پیشرفته مبل شویی هاجر می‌ توانند مبل را تمیز و عاری از لک و آلودگی کنند.

 مبل شویی در منزل با دستگاه

مزایای مبل شویی در منزل تهران با دستگاه بسیار زیاد است. در صورتی که شما مبل های خود را با استفاده از این خدمات شستشو دهید، می توانید از جلوه زیبا و تمیز مبل های خود لذت ببرید و دیگر نگران لکه ها و کثیفی های موجود روی مبل نباشید و در صورت بروز لکه جدید مجدداً از این خدمات استفاده داشته باشید.

زیرا کارخانه قالیشویی هاجر ضمن اینکه خدمات مربوط به قالیشویی در تهران و قالیشویی در غرب تهران و سایر مناطق تهران و کرج را انجام می دهد، خدمات مبل شویی خود را هم چه در منزل و چه در کارخانه به صورت گسترده ارائه می‌ دهد و از این بابت هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

در ادامه مزایای شستشوی مبل با دستگاه در منزل را مرور می کنیم که عبارتند از:

  • از بین رفتن هر گونه باکتری، میکروب و ویروس از روی مبل
  • از بین رفتن آلرژن های موجود روی مبل که این مسئله به زندگی راحت تر افراد مبتلا به آسم و آلرژی کمک زیادی خواهد کرد. زیرا کاناپه های مبل سرشار از آلرژن هستند و شستشوی آن ها الزامی است‌.
  • افزایش عمر مفید مبل
  • تمیز کردن عمقی مبل و از بین بردن لکه های قدیمی مثل لکه روغن
  • شستشوی سریع و فوری در کوتاه‌ ترین زمان ممکن
  • خشک شدن مبل بلافاصله پس از شستشو
  • نظافت و شستشوی مبل با دستگاه های پیشرفته
  • شوینده با کیفیت که به سطح مبلی آسیبی وارد نمی کند
  • خوشبو شدن مبل

اگر انتخاب شما برای شستشوی مبل در خانه قالیشویی هاجر باشد، قطعا می توانید از این مزایا و نقاط مثبت نهایت استفاده را داشته باشید و مبل های خود را به خوبی شستشو دهید.

 مبل شویی در منزل با دستگاه
مبل شویی در منزل با دستگاه

قیمت مبل شویی در منزل با دستگاه در تهران

قیمت مبل شویی در منزل تهران با دستگاه کاملاً متغیر است و شما می توانید بر اساس ملاک های مختلف محاسبه ی قیمت در این زمینه داشته باشید و قیمت تقریبی این خدمات را بررسی کنید. اولین چیزی که روی قیمت تاثیر می گذارد، تعداد مبل ها است و هر چقدر که تعداد مبل ها بیشتر باشد هزینه هم طبیعتاً افزایش پیدا خواهد کرد.

از طرف دیگر میزان آلودگی و لکه های موجود روی مبل هم تعیین کننده ی قیمت محسوب می شوند. لکه های عمیق تر، بزرگ تر و قدیمی تر نیاز به شوینده های قوی تر و دستگاه‌ های پیشرفته تر دارند. پس باید قیمت بالاتری هم داشته باشند.

نکات بعدی شامل جنس روکش مبلمان، نوع مبلمان، استیل یا چوبی بودن مبلمان و روش نهایی شستشوی مبلمان هستند. که هر یک می توانند باعث ایجاد تغییر در قیمت نهایی شستشوی مبل در منزل شوند.

اما در نهایت، کارخانه مبل شویی هاجر با ارائه ی خدماتی مانند قالیشویی در ولنجک، مبل شویی در تهران و مبل شویی در کرج همواره سعی می کند که قیمت مناسب و منصفانه ای را برای خدمات خود در نظر بگیرد. با وجود اینکه این خدمات کیفیت بسیار بالایی دارند و با بهترین دستگاه های شستشو انجام می شوند، اما همواره از قیمت مناسب و مقرون به صرفه برخوردار هستند. تا همه ی شما عزیزان بتوانید با هزینه ی مناسب، به شستشوی مبل در منزل بپردازید.

قیمت مبل شویی در منزل با دستگاه در تهران
قیمت مبل شویی در منزل با دستگاه در تهران

شماره تماس مبل شویی در منزل تهران با دستگاه

برای شستشوی مبل در منزل تهران باید به دنبال آن دسته از شرکت های خدماتی باشید که مبل شویی در منزل هم با دستگاه های پیشرفته ی خود انجام می‌ دهند و اگر به دنبال شماره تماس مبل شویی در منزل تهران با دستگاه هستید می توانید با شماره های زیر ارتباط برقرار کنید و از قالیشویی هاجر که خدمات مبل شویی را هم با کیفیت بالا ارائه می دهد، درخواست شستشوی مبل در منزل را داشته باشید.

این کارخانه قالیشویی و مبل شویی با دستگاه های بسیار خوب فرایند شستشوی مبل را انجام می دهد و شما می توانید هر گونه لک پخش شده یا لک غذای موجود روی مبل را با استفاده از این خدمات تمیز کنید. این دستگاه ها تمام آلودگی های داخل مبل را با فشار بالای آب تمیز می کنند و بلافاصله مبل را پس از شستشو خشک می کنند. تا بدین ترتیب فرآیند شستشو و خشک کردن مبل های شما در منزل با دستگاه های پیشرفته قالیشویی هاجر، طی مدت زمان بسیار کمی طول بکشد.

شعبات فعال مبل شویی هاجر در تهران شماره های تماس
 شعبه فعال مبل شویی هاجر در شمال تهران  ۲۲۳۵۹۰۱۰ / ۲۲۳۵۹۰۲۰
 شعبه فعال مبل شویی هاجر درغرب تهران ۴۴۳۸۳۸۲۷ / ۴۴۴۸۵۵۲۹ / ۴۴۸۹۶۲۴۵
 شعبه فعال مبل شویی هاجر در شرق تهران  ۸۸۸۹۰۴۴۹

 

شماره مبل شویی در منزل تهران با دستگاه
شماره مبل شویی در منزل تهران با دستگاه

روش های شستشوی مبل در منزل تهران با دستگاه

مبل شویی در خانه تهران با دستگاه با توجه به نوع شرکت مبل شویی که انتخاب می‌ کنید متفاوت خواهد بود و هر شرکت از دستگاه‌ های خاص خود استفاده می‌ کند. البته میزان لک، آلودگی و کثیفی موجود روی مبل هم تعیین کننده ی روش شستشو می باشد. اما در هر صورت وقتی که تصمیم به مبل شویی در منزل تهران با دستگاه را گرفتید، باید تمام این نکات را در نظر داشته باشید تا در نهایت بهترین روش ممکن برای شستشوی مبل های شما اتخاذ شود.

معمولاً در مرحله اول از روش های مختلف شستشو فرایند لکه گیری انجام می‌ شود و این فرآیند شستشو با روش هایی مانند بخار آب و شوینده انجام خواهد شد. برخی از لکه ها به راحتی با بخار آب تمیز می‌ شود اما برخی از لکه های عمیق تر و قدیمی تر، نیاز به شوینده و فشار بالای آب دارند که البته آب باید با فشار و درجه حرارت بالا و به کمک مواد شوینده روی این لکه ها به جریان در بیاید. تا لکه های موجود روی مبل تمیز شوند.

در این روش ها هرگونه خاک گرد و غبار و لکه های کثیف از روی مبل از بین خواهند رفت و بلافاصله پس از اتمام فرآیند شستشو، مبل به صورت کامل و صد در صدی خشک می شود. تا رطوبت به لایه های زیرین مبل نفوذ پیدا نکند و باعث آسیب به بافت مبل نشود.

قالیشویی هاجر همواره از مواد شوینده و شامپو های پیشرفته و نانو استفاده می کند. این شامپوها ضمن اینکه عطر بسیار خوبی دارند و باعث خوشبو شدن مبل های شما می شوند، تمیزی بسیار زیادی را به ارمغان می‌ آورند و مبل شما را کاملا تمیز و درخشان می کنند و در عین حال از بروز هرگونه آسیب روی سطح مبل شما نیز جلوگیری خواهند کرد.

سخن آخر

شستن مبل در منزل اقدامی بسیار موثر و کاربردی به حساب می آید که باعث می‌ شود شما زحمت زیادی از بابت نظافت مبل های خود متحمل نشوید و مبل های شما در مدت زمان بسیار کوتاه با دستگاه های پیشرفته ی شرکت های خدماتی شستشو می شوند. مبل شویی در منزل تهران با دستگاه توسط شرکت مبل شویی هاجر انجام می‌ شود و این شرکت مفتخر است که خدمات خود را در تمام محله های تهران و کرج انجام می دهد تا همه بتوانند از این خدمات استفاده داشته باشند.

۵/۵ - (۳ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *