قالیشویی در الهیه

قالیشویی در الهیه


قالیشویی در الهیه یکی دیگر از شعب کارخانه قالیشویی هاجر در این منطقه می باشد که به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد، جهت ارتباط با قالیشویی الهیه با شماره های دفتر ۲۲۳۵۹۰۱۰|۲۲۳۵۹۰۲۰ و یا با شماره همراه ۰۹۱۰۶۸۴۰۹۱۹ تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

قالیشویی فرایندی است که می‌تواند طول عمر قالی را افزایش دهد و به تمیز بودن و درخشندگی قالی کمک کند. با پیشرفت فناوری، قالیشویی در الهیه به یک صنعت پیشرفته تبدیل شده است که میتواند بهترین خدمات را در کوتاه ترین زمان در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد. در طی این مقاله هم به اهمیت قالیشویی و همچنین انواع خدمات قالیشویی هاجر را در شما قرار خواهیم داد. پس تا انتهای این مقاله با قالیشویی هاجر همراه باشید.

فرایند شستشوی فرش در الهیه

کمک گرفتن از دستگاه‌های پیشرفته و خودکار برای شستشوی فرش‌ها بسیار کارآمد بوده و در کنار اینکه می‌تواند فرایند شستشو را به صورت کاملاً اتوماتیک انجام دهد. همچنین این امکان را دارد که به صورت کامل فرش را خشک کند و آبگیری آن را با سرعت بسیار زیاد انجام دهد. در چنین شرایطی برای تحویل به مشتری زمان کمتری را صرف خواهد شد.

با وجود انواع برس‌ها و فرچه‌های مخصوص که در این دستگاه‌ها نصب شده‌اند، فرایند نظافت فرش‌ها در عمق بیشتر و البته با رعایت اصول ایمنی برای سلامت فرش انجام می‌شود تا به بافت فرش هیچ نوع آسیبی وارد نشود.

فرایند شستشوی فرش در الهیه
فرایند شستشوی فرش در الهیه

استفاده از بهترین مواد شوینده در قالیشویی الهیه

در قالیشویی هاجر از مواد شوینده با کیفیت و درجه یک استفاده می‌شود تا هیچ گونه آسیبی به الیاف و رنگ‌های فرش وارد نشود. این مواد شوینده به‌طور کامل لکه‌ها و آلودگی‌های مختلف را از روی فرش‌ها پاک می‌کنند و در عین حال باعث حفظ نرمی و لطافت فرش می‌شوند. مهمترین اصل در قالیشویی هاجر جلب رضایت شما عزیزان است. به همین منظور از بهترین مواد شوینده و البته با قیمت مناسب استفاده میکنیم تا هم رضایت شما جلب شود و هم قیمت تمام شده برای شما مناسب باشد.

این قالیشویی توسط افراد متخصص که توانایی بالایی در تشخیص انواع مواد شوینده و البته دقت بالا در شستشو را دارند اداره میشود. این افراد مراحل شستشو را به نحوی دنبال میکنند که هیچ نوع مشکلی در فرایند نظافت فرش ایجاد نخواهد شد. همین امر رضایت مشتری‌های عزیز تهرانی را در داشته است. تنها کافیست با شماره‌های داخل سایت تماس بگیرید و از خدمات بسیار عالی قالیشویی در الهیه بهره مند شوید.

خدمات قالیشویی هاجر در منطقه الهیه

قالیشویی هاجر تمامی خدمات شستشوی فرش دستباف و ماشینی و رفوگری و تعمیر فرش را توسط کارشناسان و افراد با تجربه در الهیه انجام می دهند و با ضمانت نامه کتبی فرش ها را از شما تحویل گرفته و سالم به شما تحویل می دهند، جهت ارتباط و دریافت مشاوره و خدمات با ما در تماس باشید.

خدمات قالیشویی هاجر در منطقه الهیه
خدمات قالیشویی هاجر در منطقه الهیه

رفوگری و ترمیم فرش در قالیشویی الهیه

بهترین خدمتی که قالیشویی هاجر در اختیار مشتریان عزیز قرار میدهد، رفوگری است. این فرایند زمانی انجام میشود که بافت قالی دچار نقص شده باشد و با کمک متخصصان این قالیشویی رفوگری میشود و به نحوی انجام خواهد شد که تمام ایرادات فرش گرفته میشود. متخصصان ما تمامی آموزش ها در مورد ترمیم انواع فرش را دیده‌اند و اگر هر نوع نقصی را مشاهده کنند در کوتاه ترین زمان آن نقص را برطرف میکنند. همچنین از ریشه‌های جدید قالی با استفاده از الیاف مشابه با تار و پود همان فرش استفاده می‌شود تا فرش به حالت اولیه خود بازگردد.

شستشو فرش با تکنیک‌های خاص

در شرکت‌های فرش شویی معتبر، اگر فرش شما رنگ پس داده باشد، از تکنیک‌های خاصی برای شستشو استفاده می‌شود. در این قالیشویی نیز تثبیت کننده رنگ به کار گرفته می‌شود تا رنگ فرش به شکل اصلی خود بازگردد. در صورت وجود صدمات نظیر ریختن مواد چسبنده، رنگ‌های جوهری یا مواد دیگر، کارشناسان متخصص با استفاده از مواد و تلفیقات ویژه فرایند ترمیم را به صورت حرفه‌ای انجام میدهند تا هیچ ردی از آن مواد چسبنده وجود نداشته باشد.

دارکشی و پرداخت فرش در الهیه

خدمات دارکشی به حذف پرزهای زائد فرش کمک می‌کند و پرداخت فرش نیز آسان‌تر می شود. در چنین حالتی متخصصان ما دسترسی بهتر به تار و پود فرش داشته و راحتر آن را ترمیم می کنند. این کار باعث جلوه بهتر فرش خواهد شد.

قیمت پایین خدمات در قالیشویی الهیه

هزینه خدمات قالیشویی بسیار متنوع است و از عواملی مانند سایز و مدل فرش، تراکم آن و نیاز به خدمات رفوگری، بازسازی و لکه بری تأثیر می‌پذیرد. علاوه بر این، هزینه‌ها به میزان مصرف آب و برق و همچنین قیمت منطقه نیز وابسته است. به همین دلیل نمی‌توان برای این خدمات یک نرخ ثابت قائل شد. البته برای اینکه در مورد قیمت شستشو فرش خود استعلام بگیرید میتوانید با تیم پشتیبانی قالیشویی هاجر تماس بگیرید و از خدمات که برای شستشوی فرش قالیشویی در الهیه انجام می‌شود مطلع شوید.

به شما اطمینان خواهیم داد که قالیشویی هاجر بهترین خدمات را با کمترین هزینه نسبت به سایر رقبا انجام خواهد. برای اثبات این حرف می‌توانید ابتدا استعلام قیمت بگیرید و سپس با مشاوران ما تماس بگیرید.

قیمت پایین خدمات در قالیشویی الهیه
قیمت پایین خدمات در قالیشویی الهیه

برای شستشوی فرش کدام مواد شوینده بهتر هستند؟

انتخاب مواد شوینده یکی از نکات حائز اهمیت در حفظ زیبایی و دوام فرش است. اما برای انجام این کار باید مواد شوینده مناسب را بشناسیم و این امر تخصص زیادی نیاز دارد، تا ارزش فرش کاهش نیابد و به آن آسیب نرسد. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند فرش خود را به قالیشویی در الهیه بدهند تا از خطر آسیب دیدگی فرش جلوگیری کنند.

در این شرکت از مواد شوینده متفاوت برای بافت‌های متفاوت فرش استفاده می‌شود. که در ادامه برخی از این مواد شوینده را معرفی میکنیم:

 

  1. مواد شوینده ملایم:

استفاده از مواد شوینده ملایم و غیرشیمیایی برای شستشوی فرش بسیار حیاتی است. موادی که طبیعی و بدون افزودنی‌های شیمیایی هستند می‌توانند فرش را تمیز کنند بدون اینکه به بافت آن آسیب برسانند.

  1. جریان آب:

استفاده از آب به عنوان یک ماده شوینده طبیعی بسیار موثر است. اما تنها آب کافی نیست، بلکه نیاز به جریان آب نیز دارید تا ذرات آلودگی و گرد و غبار از داخل بافت فرش خارج شوند.

  1. اسفنج یا برس نرم:

لطیف نگه داشتن فرش بسیار مهم است و اگر آسیبی به فرش وارد شود، می‌تواند جبران ناپذیر باشد. به همین خاطر زمانی که بافت فرش بسیار حساس است به کمک اسفنج فرایند شستشو انجام میشود . البته زمانی که فرش نسبتا سالم است و توانایی بهتری دارد، فرچه یا برس نیز استفاده میشود و تمامی اینها توسط متخصصان قالیشویی هاجر انتخاب و برای تمیز کردن لطیف فرش استفاده میشوند. این ابزارها به شما کمک می‌کنند که آلودگی‌ها را به آرامی از روی فرش بردارید بدون اینکه به فیبرهای آن آسیب برسانید.

  1. خشک کننده هوا یا خشک کننده بخار:

بعد از شستشو، فرش را به خوبی خشک میشود. همانطور که میدانید رطوبت شرایط مناسبی برای رشد انواع قارچ و باکتری است. لذا استفاده از خشک کننده هوا یا خشک کننده بخار می‌تواند از رشد هرگونه باکتری یا قارچ جلوگیری کند. همچنین بوی رطوبت که می‌تواند ناخوشایند باشد را به صورت کامل برطرف خواهد کرد.

اگر قصد دارید به تنهایی فرش منزل خود را بشویید حتما دفترچه‌ی راهنما یا اطلاعاتی که پشت فرش نصب شده است را مطالعه کنید. این اطلاعات که توسط تولید کنند ارائه شده‌اند اطلاعات بسیار مهمی را در اختیار شما قرار میدهند. برخی از فرش‌ها نیاز به روش‌های خاص شستشو دارند که باید رعایت شوند تا از دوام و زیبایی آنان حفظ شود. البته اگر نمی‌خواهید فرش آسیب ببیند، متخصصان قالیشویی در الهیه جنس هر فرش را به خوبی می‌دانند که باعث نظافت فرش خواهد شد. پس توصیه میشود به تنهایی اقدام به شستشوی فرش نکنید.

محلول خانگی برای شستشوی فرش

اگر شرایط ارسال فرش به قالیشویی هاجر را ندارید میتوانید از محلولی که برای شستشوی فرش آموزش داده میشود کمک بگیرید و نظافت فرش را حفظ کنید. این محلول شامل آب ملایم، مایع ظرفشویی و سرکه سفید است که می‌تواند به شما کمک کند تا لکه‌های مختلف را به‌ خوبی از فرشتان پاک کنید. همچنین بافت فرش آسیب نمی‌بیند.

برای تهیه این محلول، یک لیوان آب را آماده کنید و به آن ۳ قاشق مایع ظرفشویی اضافه کنید. سپس یک قاشق سرکه سفید به مواد اضافه کرده و آنها را به‌ خوبی مخلوط کنید. اما به‌ یاد داشته باشید که مقدار مواد را زیاد یا کم نکنید.

با استفاده از یک اسپری، محلول تهیه‌شده را بر روی لکه‌ها بپاشید و سپس با یک دستمال تمیز، لطیفه‌ها را به‌خوبی پاک کنید. این محلول حاوی سرکه است که به‌عنوان یک تمیزکننده قدرتی برای رفع لکه‌ها، چربی‌ها و بوهای نامطبوع عمل می‌کند. سرکه می‌تواند بهبود عملکرد محلول را در شستشوی فرش فراهم کند. توجه کنید که حتما استفاده از سرکه سفید برای این فرایند استفاده کنید.

در شستشوی فرش از پودر دستی استفاده کنیم یا پودر ماشینی؟

در حالی که پودر دستی و پودر ماشینی لباسشویی دو انتخاب معمول برای شستشو در خانه هستند، تجربه نشان داده است که پودر ماشینی یکی از مضرترین مواد شوینده برای فرش است. آنزیم‌های موجود در پودر ماشینی باعث خرابی رنگ فرش و به آن آسیب می‌زنند. همچنین، پودر دستی کمترین توانایی پاک‌کنندگی را دارد و ممکن است باعث کف‌کنندگی فرش شود که شستشو و آبکشی آن را دشوار می‌کند و باقی‌مانده پودر در تار و پود فرش باعث پوسیدگی آن می‌شود. لذا به هیچ عنوان از پودرها برای شستشو فرش استفاده نکنید.

قالیشویی‌ هاجر با استفاده از مواد شوینده مناسب و تجهیزات پیشرفته به شستشوی دقیق و اصولی فرش می پردازد و تمام مراحل از بین بردن انواع میکروب را انجام خواهد داد و فرش را به صورت کامل تمیز و زیبا میکند. مواد باید نرمی و لطافت فرش را حفظ کرده و همچنین بوی خوبی داشته باشند. به همین خاطر اصلی‌ترین راه برای شستشوی فرش میتواند خدمات قالیشویی در الهیه باشد. این قالیشویی بهترین مواد شوینده برای حفظ و بهبود زندگی طولانی‌ مدت فرش استفاده می‌کند.

تجهیزات پیشرفته در قالیشویی الهیه

این قالیشویی از تجهیزات مدرن و پیشرفته برای شستشوی فرش‌ها و قالی‌ها استفاده می‌کند. با فعالیت‌های گسترده در مناطق مختلف تهران از جمله الهیه، فرمانیه، نیاوران و زعفرانیه، میتواند هم خدمات قالیشویی و هم خدمات مبل شویی و شستن موکت را نیز انجام دهد.

سخن پایانی

قالیشویی هاجر یکی از بهترین شرکتها خدمات قالیشویی و مبل شویی در تهران و کرج است که برای اصلاح و نگهداری از فرش‌های گران‌بها شما راه‌های متعددی را ارائه میدهد تا عمر فرش شما بیشترین حد خود را تجربه کند. با استفاده از تکنیک‌ها و مواد مناسب، می‌توان فرش‌ها را به حالت اولیه خود بازگرداند و طول عمر آن‌ها را افزایش داد. با انتخاب یک شرکت معتبر و متخصص در زمینه قالیشویی، می‌توانید از بهترین خدمات برخوردار شوید و فرش‌های خود را درخشان و زیبا نگه دارید.

در این قالیشویی، فرش‌ها و قالی‌ها تحت نظر کارشناسان متخصص شسته می‌شوند. به همین خاطر هیچ نوع نگرانی از کیفیت شستشو نخواهید داشت. فرش‌ها و قالی‌های شما به بهترین شکل ممکن تمیز می‌شوند. لکه‌های مختلف، از قیر تا چسب، در این قالیشویی به راحتی پاک می‌شوند. هدف ما در قالیشویی هاجر ارائه شستشوی با کیفیت است تا شما بتوانید به خوبی از فرش‌ها و قالی‌های خود استفاده کنید و نگرانی‌های شستشو نداشته باشید. البته اگر در طی شستشو فرش دچار نقص شود، قالیشویی در الهیه نقص به وجود آمده را پاسخگو خواهد بود و خسارت را پرداخت خواهد کرد.

شما میتوانید سفارش اینترنتی خود را در وبسایت هاجر ثبت کرده و از خدمات ما بهره مند شوید. بهترین مزیتی که از ثبت سفارش اینترنتی بهره‌مند خواهید شد تخفیف‌هایی است که قالیشویی در الهیه در اختیار شما قرار میدهد. ما به دنبال ارائه بهترین خدمات برای شما عزیزان هستیم و از این رو، از بهترین تجهیزات برای شستشو استفاده می‌کنیم تا کیفیت کار ما حفظ شود و البته رضایت شما نیز جلب شود.

شستشوی فرش‌های دستباف، فرش‌های ماشینی و موکت‌های پرزدار و معمولی از جمله بهترین خدمات ما در قالیشویی هاجر است. با استفاده از تکنیک‌های نوین و مواد شوینده مخصوص، ما فرش‌ها و قالی‌ها را به شکل کاملاً بهداشتی و مؤثر شستشو می‌دهیم.

در قالیشویی هاجر خدمات خشکشویی نیز ارائه می‌شود.شستشوی مبل در منزل تهران و  خوشخواب شما در محل تمیز می‌شوند و به شما بهترین نتیجه را ارائه می‌دهیم. همچنین، ما توانایی ترمیم انواع آسیب‌ها و خرابی‌های فرش و قالی را داریم تا فرش یا قالی شما به حالت اولیه خود بازگردد. با انتخاب خدمات ما، شما می‌توانید با اطمینان کامل فرش یا قالی خود را به ما بسپارید و مطمئن باشید که با بهترین کیفیت و دقت ممکن، خدمات لازم را دریافت خواهید کرد. از تمیزی و زیبایی فرش و قالی‌هایتان لذت ببرید و به ما اعتماد کنید تا در این مسیر همراه شما باشیم و خدماتی با کیفیت را ارائه دهیم.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *